Socialinė kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ paskelbta geriausia visame Baltijos regione
Praėjusią savaitę Rygoje vyko kasmetinis Baltijos regiono ryšių su visuomene konkursas „Mi:t&links“, kuriame Irenos Matijošaitienės fondo socialinė kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ buvo ištrinkta geriausia metų socialine kampanija ir geriausiu integruotos komunikacijos projektu.
„Mirštu, kaip noriu gyventi“ kampanija buvo organizuojama praėjusių metų spalį per tarptautinę organų donorystės dieną, todėl jos idėja buvo skatinti susimąstyti apie organų donorystę. Kampaniją vainikavo Vilniaus Geležinkelio stotyje ir Kauno autobusų stotyje vykę renginiai–performansai, čia žmonės buvo kviečiami specialiai įrengtoje teatrališkoje erdvėje patirti, ką reiškia laukimas be jokių laiko orientyrų, kai lauki, bet nežinai, kiek tai užtruks bei apskritai nežinai, ar sulauksi. Plačiau apie šią kampaniją skaitykite čia.
Didžiausia konkurencija šių metų konkurse buvo pastebima būtent socialinių kampanijų kategorijoje. Čia buvo pateikta 15 paraiškų, iš kurių į finalą pateko 4. Galiausiai nugalėtoju buvo paskelbtas Irenos Matijošaitienės fondo ir komunikacijos agentūros „Autoriai“ bendras darbas – socialinė kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“.
„Labai džiaugiamės, kad mūsų kurta socialinė kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ gavo patį aukščiausią įvertinimą. Ši kampanija kėlė nemažai iššūkių – donorystės tema nėra kasdienė, daugeliui ji vis dar kelia baimę, bet tuo pačiu tai ir labai jautri tema. Taigi, išvystyti viską iki to, kas gavosi, užėmė tikrai nemažai pastangų, laiko, susikaupimo, visų mūsų komandos narių įsitraukimo ir gebėjimo susitapatinti su laukiančiaisiais. Šis laimėjimas tai yra ne tik mūsų kaip kūrėjų apdovanojimas, bet ir laimėjimas už tuos, kurie laukia ir miršta, kaip nori gyventi“, – kalbėjo Dovydas Kiauleikis, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vykdomasis direktorius.
„Žinia apie tai, jog mūsų fondo socialinė kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ tapo geriausia socialine kampanija ir geriausiu integruotos komunikacijos projektu visose Baltijos šalyse, tikrai nudžiugino, – teigė Irenos Matijošaitienės fondo direktorius Andrius Palionis. – Kai darai kažką iš širdies ir stengiesi, jog tai paliestų kiekvieną iš mūsų, kad žmonės prisidėtų ir palaikytų donorystės idėją, tai toks tarptautinis įvertinimas tik parodo, jog einame teisinga linkme. Tikimės, jog kada nors organų donorystė taps taip pat įprasta tema, kaip ir oras ar mada.“
Socialinė kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ gavo ne tik tarptautinį įvertinimą, bet ir tapo rekordinio donorų kortelių turėtojų skaičiaus priežastimi. Nes būtent po šios kampanijos viešumoje kilo didelis šurmulys ir susidomėjimas organų donoryste. Vien per spalio mėnesį buvo pasirašyti 612 sutikimų gauti organų korteles, kai tuo tarpu iki tol per visus metus buvo gauti 777 Lietuvos gyventojų elektroniniai sutikimai.
Tai jau ne pirmas tarptautinis įvertinimas, skirtas Irenos Matijošaitienės fondui. 2015 m. vykusiame tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“ Irenos Matijošaitienės fondo socialinė akcija „Laukiu.lt“ buvo išrinkta geriausiu projektu viešųjų ryšių kampanijos kategorijoje. 2014 m. tarptautinėje Jerevano komunikacijos bienalėje Irenos Matijošaitienės fondo socialinė kampanija „Laukiu.lt“ įvertinta sidabro apdovanojimu.
Akimirka iš socialinės kampanijos "Mirštu, kaip noriu gyventi" pristatymo Rygoje
Akimirka iš socialinės kampanijos "Mirštu, kaip noriu gyventi" performanso Vilniuje
2015 m. Irenos Matijošaitienės fondo socialinės akcijos "Laukiu.lt" reklaminis stendas